thesunshineoflife

Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

LYCKA TILL!

Av Hanna Ericsson - 23 februari 2014 19:49

( Mamma lånade min systemkamera och fotade när valparna åkte i helgen, då jag inte var hemma och kunde göra det. Men jag lägger ut bilderna här ändå.)


Lycka till Veronica & Jörgen med Aina, ser framemot att få följa hennes liv! 

 

Lycka till Isabella & Jonas med Alekzi, ser framemot att få följa honoms liv!

 

Lycka till Elsa med Aking, ser framemot att få följa honoms liv!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Ericsson - 5 november 2014 18:34

                                     

Av Hanna Ericsson - 5 november 2014 18:24

                 

Av Hanna Ericsson - 27 oktober 2014 00:44

                 Idag var jag och fotade ekipage bilder på folk, och jag har fått tillåtelse av Oskar att lägga ut hans bilder. Resten behåller jag. Men detta är som sagt Oskar och hans hund Enduros Freck, ett fint ekipage :)    ...

Av Hanna Ericsson - 21 oktober 2014 11:25

                           

Av Hanna Ericsson - 16 oktober 2014 21:26

                                                                ...

Ovido - Quiz & Flashcards