thesunshineoflife

Alla inlägg under mars 2014

Av Hanna Ericsson - 25 mars 2014 00:40

Koppelträning - 

             

I fredags åkte även Actor - 

 

Koppelträning med Adja & Antiz - 

         

Enskilda bilder på Antiz - 

                                                       

Enskilda bilder på Adja - 

                           

Miljöträning på stan med Antiz - 

 

Sune -                               

Av Hanna Ericsson - 24 mars 2014 21:50

Idag efter skolan så gick jag och Johanna för att träna med våra hundar. 

Sune har haft lyxen att få vara med Johanna idag på skolan på deras Hunddag då dom har ''öppnat'' ett eget hunddagis för 2 gånger. Och då fick Sune vara med där. Där han fick vara med henne och hennes hund Indra.

Så jag tränade platsliggning, frittfölj och sen så kastade jag ut lite godis så att han fick söka. Sen fick han leka av sig med Indra. Så nu är han riktigt nöjd. Han ville inte ens kliva ur bilen då vi kom, han vill inte ens ÄTA?! Det enda han ville göra var att få sova.. min lilla stjärna!  ♥


Och Stort Tack till dig Johanna som fotade åt mig då jag själv inte kunde göra det  ♥

            

Hade tyvärr inte med mig min systemkamera, så dessa bilder fotade jag själv med mobilen. 

     

  

Denna bild tog Johanna då vi var in på Arken zoo och kollade. Utslagna hjältar. 



Skapa flashcards